Nowoczesne rozwiązania informatyczne w gabinecie ortodontycznym

Miło mi poinformować, że jako pierwszy gabinet ortodontyczny w Polsce wprowadziliśmy inernetową rejestrację w oparciu o platformę iGabinet. Moi pacjenci doceniają wygodę samodzielnej rejestracji, automatycznych powiadomień i pozostałych innowacji, które wprowadziły zupełnie nową jakość obsługi, niespotykaną jak dotąd wśród gabinetów ortodontycznych. Warto także wspomnieć, że pierwsze rezerwacje przez Internet pojawiły się w niecałą godzinę po uruchomieniu platformy, bez jakichkolwiek zabiegów marketingowych z mojej strony! Jest to chyba najlepszy dowód na to, że niniejsze rozwiązanie jest wyjątkowo intuicyjne i przyjazne w obsłudze dla pacjentów!

Dość długo poszukiwałem oprogramowania, które umożliwiłoby mi skuteczne zarządzanie dwoma gabinetami ortodontycznymi w Szczecinie i w Koszalinie, a także które przy okazji wyręczyłoby mnie w czasochłonnych pracach administracyjno-marketingowych. Zależało mi w szczególności na tym, aby taki system spełnił wszystkie moje wymagania pod względem funkcjonalnym, jak również aby był on jednocześnie intuicyjny i prosty w obsłudze. Po dość rozległej analizie porównawczej, mój wybór padł na platformę iGabinet i jak się szybko okazało, był to przysłowiowy strzał w dziesiątkę, ale po kolei...

Po pierwsze w pakiecie otrzymałem nową stronę internetową, do której projekt został opracowany przez grafika zgodnie z moimi wytycznymi i kolorystyką wykorzystaną w gabinetach. Efekty wizualne są wyjątkowo satysfakcjonujące, a dodatkowo iGabinet zapewnia wygodne narzędzia administracyjne, za pomocą których sam mogę te stronę rozbudowywać, gdyż nie jest to w żaden sposób ograniczone.

Platforma iGabinet dostarczyła również potężnego systemu do zarządzania obiema placówkami, a także do gromadzenia informacji o pacjentach, ich wizytach i wykonanych zabiegach. Jak się okazało, obsługa wizyt i zabiegów może zostać "skrojona na miarę" pod kątem specjalizacji medycznej, czym zajmują się operatorzy podczas wstępnej instalacji. Dzięki temu, przy opisach wizyt gromadzę wyłącznie informacje, które są istotne z punktu widzenia ortodoncji. Muszę przyznać, że są to naprawdę przemyślane mechanizmy, znacznie poprawiające organizację i wydajność pracy.

No i rzecz najciekawsza - teraz mogę precyzyjnie wyznaczyć moim pacjentom terminy przyjęć, na które mogą się oni samodzielnie zapisać. Ponieważ odbywa się to poprzez stronę internetową, pacjenci są w stanie dokonać wszelkich formalności rejestracyjnych praktycznie o dowolnej porze, siedząc wygodnie przed komputerem. Zapewnia to wygodę i pacjentom, i mnie, gdyż znacznie rzadziej muszę odrywać się od swoich obowiązków, aby np. odebrać telefon od pacjenta pragnącego umówić się na wizytę.

Równie istotną funkcją oferowaną przez iGabinet są automatyczne przypomnienia i powiadomienia przesyłane pacjentom w postaci wiadomości SMS i poczty e-mail. Teraz mam pewność, że każdy z pacjentów zostanie odpowiednio wcześniej powiadomiony o zbliżającym się terminie wizyty, jak również po określonym czasie każdy z nich zostanie zaproszony na wizytę kontrolną. Dzięki temu rozwiązaniu, zmniejszył się odsetek wizyt, które nie dochodziły do skutku w sytuacji, gdy pacjent zapomniał o terminie wizyty. W podobnym tonie, teraz powiadomienie pacjenta o przesunięciu terminu wizyty, lub wręcz jej odwołaniu jest kwestią kilku kliknięć myszą.

Pomijając samo oprogramowanie, na szczególną uwagę zasługuje również świetna obsługa techniczna i wsparcie ze strony operatorów platformy iGabinet, którzy udzielają licznych sugestii dotyczących wykorzystania pełnego potencjału systemu, a także rozwiewają wątpliwości i rozwiązują wszelkie problemy, często wykonując wiele prac za mnie. W ten sposób, mój początkowy postulat o to, aby system był przyjazny i wygodny w obsłudze, został spełniony z nawiązką.

Niniejsza kombinacja świetnego oprogramowania oraz pełnej obsługi informatycznej, w 100% zdaje egzamin i w mojej opinii stanowi kompletne rozwiązanie, mogące sprostać najwyższym wymaganiom dowolnej placówki medycznej. Jest również rozwiązaniem, które wbrew pozorom wcale drogo nie kosztuje, oferując wyjątkowo korzystny stosunek wartości do ceny.

Moi pacjenci doceniają wygodę samodzielnej rejestracji, automatycznych powiadomień i pozostałych innowacji, które wprowadziły zupełnie nową jakość obsługi, niespotykaną jak dotąd wśród gabinetów ortodontycznych. Warto także wspomnieć, że pierwsze rezerwacje przez Internet pojawiły się w niecałą godzinę po uruchomieniu platformy, bez jakichkolwiek zabiegów marketingowych z mojej strony! Jest to chyba najlepszy dowód na to, że niniejsze rozwiązanie jest wyjątkowo intuicyjne i przyjazne w obsłudze dla pacjentów!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *